قانون جذب کائنات

سئو و بهینه سازی سایت

0 گؤروش
یازار:‌

یکی از مهمترین عناصر بک لینک یا پیوندهای سایتهای دیگر است که به سایت شما اشاره می کنند. موتورهای جستجوگر مانند Google این پیوندها را به عنوان نشانه کیفیت و اقتدار سایت شما مشاهده می کنند و هرچه تعداد بیشتری از سایتهای معتبر دیگر داشته باشید ، رتبه بالاتری خواهید داشت.

 

این بدان معناست که ایجاد پیوند برای سئو ضروری است و انجام آن به طور م requiresثر نیاز به درک کاملی از پیوندهای موجود و اطلاعات مربوط به پیوندهای رقبا دارد.

 

تجزیه و تحلیل بک لینک تمام این اطلاعات را فراهم می کند. در این صفحه ، بررسی خواهیم کرد که این به چه معناست و چگونه می توانید اولین مورد خود را انجام دهید. شما همچنین می توانید به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا امروز با شماره 888-601-5359 تماس بگیرید تا با یکی از کارشناسان ما صحبت کنید!

 

چرا باید آنالیز بک لینک را انجام دهید؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، موتورهای جستجو پیوندها را به عنوان شاخصهای اعتبار سایت شما مشاهده می کنند. تجزیه و تحلیل بک لینک تمام پیوندهایی را که آنها در نظر گرفته اند به شما نشان می دهد و به شما درک بهتری از توانایی سایت شما در رتبه بندی خوب در نتایج موتور جستجو می دهد.

 

تجزیه و تحلیل بک لینک به شما کمک می کند پیوندهای بد را نیز شناسایی کنید. پیوندهایی که غیرطبیعی یا از سایت های ناخواسته هستند ، می توانند منجر به مجازات Googleشوند ، اما یافتن و رد کردن آنها باعث اعتبار سایت شما می شود.

 

با این حال ، سایت شما تنها سایتی نیست که باید تجزیه و تحلیل کنید. همچنین باید در سایت های رقبای اصلی خود تجزیه و تحلیل بک لینک را انجام دهید.

 

تجزیه و تحلیل سایت های رقبای شما به شما کمک می کند تا حد دشوارتر از آنها را ببینید. همچنین می تواند فرصت های بالقوه پیوندی را که از دست می دهید به شما نشان دهد و ایده هایی برای استراتژی ایجاد پیوند شخصی به شما ارائه دهد.

 

نحوه انجام تحلیل بک لینک

اگر هرگز در سایت خود یا رقبا تجزیه و تحلیل بک لینک انجام نداده اید ، چند مرحله اساسی وجود دارد که می توانید برای شروع انجام دهید:

 

1. سایت هایی را که می خواهید تحلیل کنید انتخاب کنید

اولین مرحله برای ایجاد بک لینک در تحلیل ، انتخاب سایتهایی است که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید. سایت خود شما باید اولویت اول شما باشد ، اما از آنجا ممکن است لازم باشد کمی تحقیق کنید.

 

شما احتمالاً از قبل می دانید که رقبای اصلی شما چه کسانی هستند. اگر مشاغل محلی هستید ، آنها سایر مشاغل منطقه شما هستند که خدمات مشابهی را ارائه می دهند. اگر یک خرده فروش تجارت الکترونیکی هستید ، آنها سایتهای دیگری هستند که محصولات مشابهی را می فروشند. این سایت ها باید اولویت های لیست شما باشند.

 

از آنجا می توانید با چند جستجوی سریع در Google ، رقبای احتمالی خود را شناسایی کنید. کلمات کلیدی مورد نظر خود را در نوار جستجو تایپ کنید و به سایتهایی که برای آنها رتبه بندی می شوند نگاه کنید. اینها سایتهایی هستند که شما درنهایت سعی در غلبه بر آنها دارید و تجزیه و تحلیل پروفایل های لینک دهنده به شما نشان می دهد که کجا و چگونه می توانید از آنها پیشی بگیرید

 

بسته به ابزاری که استفاده می کنید ، ممکن است بتوانید به لیستی از سایت های رقیب برای همان کلمات کلیدی ارگانیک دسترسی پیدا کنید.

 

به عنوان مثال SEMrush لیستی از رقبای اصلی اصلی را براساس تعداد کلمات کلیدی ارگانیک ارائه می کند که هر دو سایت برای آنها رتبه بندی می کنند.

 

رقبای ارگانیک

 

 

2. یک ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک   backlink انتخاب کنید

پس از انتخاب سایتهایی که می خواهید در مورد آنها تحقیق کنید ، ابزار تحقیق را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. این بیشتر مورد اولویت است ، اما برخی از محبوب ترین گزینه ها عبارتند از:

 

 اهرفس

 SEMrush

 Moz Open Site Explorer

اینها ابزارهای پولی هستند ، اما همه آنها برخی از نسخه های آزمایشی رایگان را ارائه می دهند ، بنابراین ما توصیه می کنیم همه آنها را برای اولین تجزیه و تحلیل بک لینک بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک مناسب تر برای نیازهای شما است.

 

در WebFX ، ما از هر سه برای تجزیه و تحلیل جامع هم برای سایت خود و هم برای مشتریان خود استفاده می کنیم. با این حال ، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، هر یک از این ابزارها می توانند اطلاعات کافی را برای تصمیم گیری آگاهانه در اختیار شما قرار دهند.

 

3. وارد هر دامنه شوید و اطلاعات مورد نظر خود را جمع آوری کنید

پس از انتخاب سایت ها و ابزار تحقیق ، هر دامنه را در ابزار انتخابی خود تایپ کنید و شروع به جمع آوری اطلاعات کنید. ما در بخش بعدی در مورد معیارهای دقیق مورد استفاده برای هر سایت بحث خواهیم کرد ، اما مهم این است که شما برنامه ای برای ضبط همه موارد در ادامه کار داشته باشید.

 

انجام تجزیه و تحلیل بک لینک شامل غربال کردن داده های زیادی است و تا زمانی که این موارد را پیگیری نکنید ، نمی توانید از آنها برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد استراتژی بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید.

 

گفته شد ، روش ردیابی شما لازم نیست پیچیده باشد. صفحه گسترده اکسل یا Google Sheet کافی است.

 

در یک تحلیل بک لینک به دنبال چه چیزی باشید؟

برای بررسی و تحلیل بک لینک ها باید سایت رقبا را برررسی کنید . برای ایجاد بک لینک وارد ابزراهای سئو شویدمانند بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل آنلاین ، تجزیه و تحلیل بک لینک اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. و گرچه همه این اطلاعات به هر طریقی مفید هستند ، اما نگاه کردن به همه آنها طاقت فرسا است - بدون ذکر وقت گیر.

 

مشاغل متوسط ​​به WebFX اعتماد می کنند

تمرکز آنها بر ROI و توانایی ذاتی آنها در برقراری ارتباط با این اطلاعات به شکلی که من فهمیدم حلقه مفقوده با سایر شرکتهای بازاریابی دیجیتال است که من در گذشته استفاده کرده ام.

لیا پیکارد ABWE

 

به مطالعه موردی مراجعه کنید

 

این بدان معناست که شما باید چند بخش اطلاعات اصلی را برای ردیابی در هر سایتی که تجزیه و تحلیل می کنید ، انتخاب کنید. مواردی که انتخاب می کنید به خود شما بستگی دارد ، اما حداقل این سه مورد را به شما توصیه می کنیم:

آردینی اوخو
یکشنبه 14 دی 1399
بؤلوملر :

قانون جذب و جملات تاکیدی

0 گؤروش
یازار:‌

اگر لازم است روی یک کلمه یا یک واقعیت خاص در یک جمله تأکید کنید ، می توانید برای تأکید بر آن از حروف کج استفاده کنید. همانطور که گفته شد ، در صورت استفاده بیش از حد ، حروف کج و سایر تغییرات فونت تأثیر خود را از دست می دهند. بهترین کار این است که از چنین وسایلی به میزان کم استفاده کنید و برای نوشتن نظر خود به نوشتن قوی و قرارگیری استراتژیک کلمات اعتماد کنید.

 

قبل از ظهور پردازش کلمات ، زیر خط زدن کلمات برای نشان دادن تأکید معمول بود. هنوز می توانید از خط زیرین در نوشتن خود استفاده کنید و درست باشید.

 

چرا ساندویچ را با خردل روی سارا دادید؟ این ساندویچ کیسی بود.

با این حال ، اصطلاحات الکترونیکی شیوه ای فعلی تر و شیک تر برای تأکید بر یک کلمه یا عبارت است.

 

در قاره آفریقا امروز کمتر از پنج هزار کرگدن سیاه باقی مانده است.

سرانجام ، او چهره زیر کاپوت شنل را دید. اون بود

اصطلاحات الکترونیکی می تواند برای تأکید همزمان چند کلمه مفید باشد و به ویژه اگر در یک کلمه تأکید شود ، مانند مثالهای بالا بسیار مفید است. اما در صورت استفاده بیش از حد ، تغییر بیش از حد قلم می تواند خواننده را گیج کرده و تحت فشار قرار دهد. در جهان کلمه نوشتار ، "شوک و هیبت" است.

 

نکته ای در اینجا: می خواهید مطمئن شوید که نوشته هایتان همیشه عالی به نظر می رسند؟ Grammarly می تواند شما را از غلط املایی ، اشتباهات دستوری و علائم نگارشی و سایر مشکلات نوشتن در تمام وب سایت های مورد علاقه شما نجات دهد.

نماد ارتباط مطمئن اگر به دنبال یادگیری قانون ارتعاش هستید اینجا کلیک کنید تا شما را با قانون ارتعاش آشنا کنیم

با اطمینان بنویسید

پیشنهادهای بی درنگ برای نوشتن واضح و بدون اشتباه

تأکید از طریق قرار دادن کلمه یا بند استراتژیک

هنگامی که هدف شما این است که خواننده را به سمت واقعیت ها و عبارات اصلی سوق دهید ، استفاده از قیدهای مقدماتی و عبارات قید می تواند بسیار مثر باشد. برخی از نمونه های این موارد به ویژه به ویژه از همه مهمتر و بالاتر از همه هستند. سایر قیدها در موقعیت مقدماتی نیز به خوبی کار می کنند. در مثال زیر ، خواهید دید که موقعیت کلمه در یک جمله چه تفاوتی ایجاد می کند: تکرار اول در مقایسه با حالت دوم از نظر لحنی تقریباً گاه به گاه به نظر می رسد.

 

او به طرز چشمگیری از پیشتاز صدمه دید.

نکته قابل توجه این که او بدون هیچ گونه آسیبی از پیشتاز بیرون آمد.

تکرار یک عبارت همچنین می تواند تأثیر قانع کننده ای در نوشتن شما داشته باشد و به طور ریتمیک بر اصل پیام اصلی شما تأکید کند.

 

چگونه می توانست بپرسد که من واقعاً کدام یک از آنها را دوست داشتم؟ او بود همیشه او بوده است.

روش دیگر تأکید در مجموعه ای از جملات ، قرار دادن یک جمله کوتاه تاکیدی برای "نقطه گذاری" یک نکته مهم و حتی افزودن عنصری از نمایش است.

 

جیم تصمیم گرفت بفهمد آیا بازی فریزبی در یک کارخانه تولید شیشه ایده بدی است؟ بود.

با احتیاط استفاده کنید: پررنگ ، بزرگ و علامت تعجب

از قلمهای Boldface برای جلب توجه به کلمات یا عبارات کوتاه می توان کم استفاده کرد و بیشتر در نوشتن مشاغل دیده می شود. استفاده از boldface برای تأکید برای نوشتن دانشگاهی مناسب نیست.

 

سیگار کشیدن در محل کار مجاز نیست.

پیش نویس باید سه روز قبل از پایان مهلت انتشار ارسال شود.

نوشتن "همه حروف" به ندرت قابل توجیه است و اگر زیاد از حروف بزرگ استفاده کنید ، پاراگراف های شما احمقانه و آشفته به نظر می رسند. در ارتباطات الکترونیکی حتی می توان آن را فریاد زدن نیز درک کرد.

 

پیش نویس باید سه روز قبل از مهلت انتشار ارسال شود.

برخی از افراد ممکن است در واقع از سبک مثال فوق آزرده شوند. بنابراین ، از تمام پایتخت ها بسیار کم استفاده کنید (و هرگز در نوشتن آکادمیک استفاده نکنید).

 

"مراقب باش!" گریه کردم.

به همین ترتیب ، علائم تعجب مطمئناً در نوشتن انگلیسی جای دارد ، اما اغلب آنها مورد سو ab استفاده قرار می گیرند. آنها می توانند به طور م effectivelyثر در داستان نویسی و غیر رسمی استفاده شوند ، اما شما باید از آنها در نوشتن تجارت و دانشگاه اجتناب کنید. استفاده از یک علامت تعجب به معنای فریاد یا هیجان شدید است و باید مختص شرایط منحصر به فرد باشد.

 

خروج به سمت راست شماست!

با سر خاموش!

نکته آخر در مورد تعجب: اگر از آنها استفاده کردید ، به یاد داشته باشید که فقط به یکی از آنها احتیاج دارید. نه دو ، نه پنج ، نه هفت. یکی

منبع

آردینی اوخو
یکشنبه 14 دی 1399
بؤلوملر :

آموزش همکاری در فروش اینترنتی

0 گؤروش
یازار:‌

همکاری در فروش

مشارکت بین تا زمانی که مردم مردم باشند ، و تا زمانی که فروش و بازاریابی اهداف متفاوتی داشته باشد ، بین این دو تضاد منافع خواهیم داشت. مطالعه اخیر هیئت اجرایی شرکت نشان داد که 87٪ اصطلاحاتی که فروش و بازاریابی برای توصیف یکدیگر استفاده می کنند منفی هستند. (کمی به نظر می رسد زمین بازی مدرسه ، بله؟)

 

مبارزه با توپیس

 

با این حال: گزارش دسامبر 2011 توسط Aberdeen Research نشان داد که شرکتهایی که در تراز سازی بازاریابی و فروش بهترین کلاس هستند:

 

دریابید که 40٪ از خط لوله پیش بینی شده فروش از طریق بازاریابی تولید می شود ، در حالی که 22٪ در میان شرکت های صنعت متوسط ​​و 13٪ برای Laggards ، و

رشد متوسط ​​سالانه 31.6٪ درآمد سالانه شرکت ، در مقابل 18.2٪ برای میانگین صنعت و 6.7٪ کاهش متوسط ​​در میان Laggards

بنابراین ، شاید این رشد خیره کننده درآمد می تواند انگیزه ای برای یافتن راه هایی برای همکاری بیشتر فروش و بازاریابی باشد؟ در اینجا پنج تاکتیک برای انجام این کار وجود دارد:

 

1. بازاریابی باید به فروش برسد

بازاریاب ارتباطات درون سازمانی هستند. اگر رابطه بین فروش و بازاریابی خصمانه است ، مناسب است که بازاریابی برای گردهم آوردن هر دو طرف درگیر شود. شخصی باید اولین اقدام را انجام دهد. پیش قدم باشید

 

2. مدیران باید به طور منظم با یکدیگر دیدار کنند

مطالعه ابردین نشان داد که جلسات بین مدیریت فروش و بازاریابی در شرکتهای با عملکرد بالاتر 69٪ بیشتر از بقیه شرکتها اتفاق می افتد (به طور متوسط ​​1.89 جلسه در هر هفته کار در مقابل 1.12 جلسه در هفته کار).

ملاقات منظم در خارج از دفتر یکی از مفیدترین فعالیت هایی است که می توانید انجام دهید. یک ناهار یا قهوه فضای معمولی را برای گفتگو و درک دیدگاه های یکدیگر فراهم می کند. هر ماه یک بار با هم کاری انجام دهید. هر دو طرف باید متعهد به تحقق آن باشند.

 

3- بازاریابی باید در تماس های فروش شرکت کند

این اغلب "سوار شدن" نامیده می شود. هدف از این تمرین مشاهده چگونگی تعامل میان فروش و فروش واجد شرایط شماست. شما ممکن است با ایده هایی در مورد اطلاعاتی که می توانید در حین فروش عمده ارائه دهید ، ارائه دهید یا توصیه هایی برای فروش در مورد چگونگی ارتباط آنها با هدایتی که می گیرید داشته باشید. ممکن است چیز جدیدی در مورد موثرترین پیام رسانی یا آنچه واقعاً مشتریان واقعی می خواهند بیاموزید.

 

هرچه آنرا بنامید ... "قدم زدن در مقرنسهای شخص دیگر" ایده خوبی است. این یک فعالیت ضروری است و باید به طور منظم اتفاق بیفتد.

 

4- ارتباط بیش از حد با یکدیگر

از بین همه چالشهای بالقوه هر دو طرف هنگام همکاری با یکدیگر روبرو می شوند ، حل و فصل ارتباط باید آسانترین راه حل باشد. اگر مشکلی برطرف شد ، جلسه ای بخواهید و در مورد آن صحبت کنید. در غیر این صورت ، این مسئله می تواند رابطه را تضعیف کرده و به آن آسیب برساند.

 

یک نوع ارتباط عالی دیگر ، اطمینان از آگاهی تیم فروش از تحولات جدید در بازاریابی است. شما می توانید با آخرین اطلاعات مربوط به کمپین ها ، مطالب جدید بازاریابی یا هر چیز دیگری که می تواند بر فروش تأثیر بگذارد ، یک ایمیل هفتگی برای فروش ایجاد کنید

.

اگر به دنبال یادگیری و آموزش همکاری در فرئوش هستید اینجا کلیک کنید تا شما را با همکاری در فروش آشنا کنیم

 

بدون درگیری لطفا 5. خرید مدیر عامل شرکت را دریافت کنید

همکاری اغلب در مواقعی که مدیرعامل آن را موظف می کند اتفاق می افتد (جای تعجب نیست). به مدیرعامل اطلاع دهید که هر دو طرف برای همکاری با یکدیگر چه کاری انجام می دهند و از خرید و پشتیبانی برخوردار شوید.

 

اگر می خواهید در ترازبندی فروش و بازاریابی بیشتر جستجو کنید ، دوره آموزشی Act-On "معرفی فروش و همکاری در بازاریابی" را در مرکز تعالی Act-On همراه با چندین مقاله سفید در این زمینه دریافت کنید.

 

معرفی همکاری و فروششرکت های توافق نامه ای را برای بازاریابی شدید اجزای سیستم ارتباطی برای ساختمانهای بزرگ و سایر مجتمع ها امضا کرده اند. همکاری آنها پروژه های کل آلمان را پوشش می دهد.

یکی از بزرگترین سایت های همکاری در فروش همکاری در فروش فروشگاه اینترنتی آمازون است

 

Comlab اجزای ابتکاری با فرکانس بالا با کیفیت سوئیسی مانند تکرار کننده ها را در باند های 4 متری ، 2 متری و 70 سانتی متری و اجزای توزیع سیگنال HF را با استفاده از فیبر نوری در مکان های بزرگ ساخت و تولید می کند.

 

RADIODATA به عنوان یک ارائه دهنده سیستم مستقر در برلین و تولید کننده باتجربه سیستم های ارتباطی ، این م componentsلفه ها را در سیستم های پیچیده ارتباطی مورد نیاز برای روشنایی سایت های بزرگ مانند ساختمان های بزرگ ، مراکز نمایشگاه ، بیمارستان ها و کارخانه های صنعتی ادغام می کند.

 

RADIODATA دارای شبکه ای از نقاط فروش تخصصی واجد شرایط در سراسر آلمان است.

 

همکاری این دو شریک به آنها مجموعه ای از راه حل های ارتباطی در مجتمع های ساختمانی با پیشنهادهای بی نظیر فروش و در نتیجه جذابیت بازار فوق العاده را می دهد.

آردینی اوخو
یکشنبه 14 دی 1399
بؤلوملر :

مفهوم قانون ارتعاش در قانون جذب چیست>؟

0 گؤروش
یازار:‌

مبانی فلسفی و دینی

مفهوم اندیشه جدید قانون جذب ریشه در ایده هایی دارد که از سنت های مختلف فلسفی و دینی ناشی می شود. به طور خاص ، از هرمتیسم ، استعلای نیوانگلند ، آیات خاصی از کتاب مقدس و آیین هندو الهام گرفته شده است. [26] [27] [28] [29] [منبع خود منتشر شده؟] [30] [31]

 

هرمتیسم بر رشد اندیشه اروپا در دوره رنسانس تأثیر گذاشت. ایده های آن تا حدی از طریق کیمیاگری منتقل می شد. در قرن هجدهم ، فرانتس مسمر آثار کیمیاگرانی چون پاراسلسوس [32] و ون هلمونت را مطالعه کرد. [33] ون هلمونت پزشکی فلاندی در قرن هفدهم بود که قوای درمانی قوه تخیل را اعلام کرد. [33] [34] [35] این مسمر را به توسعه ایده های خود در مورد مغناطیس حیوانات که فینیاس کویمبی ، بنیانگذار اندیشه جدید ، مورد مطالعه قرار داده است. [33] [36]

 

جنبش استعلایی بلافاصله قبل از ظهور اندیشه جدید در ایالات متحده شکل گرفت و تصور می شود که تأثیر زیادی در آن داشته است. جورج ریپلی ، شخصیت مهم در آن جنبش ، اظهار داشت که ایده اصلی آن "برتری ذهن بر ماده" است. [33] [37]

 

نویسندگان اندیشه جدید اغلب آیات خاصی از کتاب مقدس را در چارچوب قانون جذب نقل می کنند. مثالی از مارک 11:24 است: "بنابراین من به شما می گویم ، هرچه در نماز می خواهید ، باور کنید که آن را دریافت کرده اید و از آن شما خواهد بود." [38] [39] [40]

 

در اواخر قرن نوزدهم سوامی ویوکاناندا به ایالات متحده سفر کرد و در مورد هندوئیسم سخنرانی کرد. این گفتگوها بر جنبش اندیشه جدید و به ویژه ویلیام واکر اتکینسون که از پیشگامان نیو فکر بود بسیار تأثیرگذار بود. [41] [42]

قانون ارتعاش یک قانون بسیار مهم در قانون جذب است اگر به دنبال یادگیری قانون ارتعاش هستید پیشنهاد میکنیم وارد این سایت شوید تا شما را با قانون ارتعاش و مهفوم ارتعاش آشنا کنیم

انتقاد

قانون جذب در اوایل قرن بیست و یکم توسط کتاب ها و فیلم هایی مانند راز رواج یافته است. در این فیلم 2006 و کتاب بعدی [43] از مصاحبه با نویسندگان و سخنرانان "نیو فکر" برای توضیح اصول قانون متافیزیکی پیشنهادی استفاده شده است که می توان هر چیزی را که به طور مداوم در مورد آن فکر می کند جذب کرد. ماری کارمایکل و بن رادفورد برای کمیته تحقیق شکاکانه نوشتند که "نه فیلم و نه کتاب هیچ پایه و اساسی در واقعیت علمی ندارند" و پیش فرض آن حاوی "یک موج زشت است: اگر تصادف یا بیماری داشته باشید ، تقصیر ". [44]

 

دیگران مراجع به نظریه علمی مدرن را زیر س questionال برده اند و برای مثال اظهار داشتند که قانون جذب فعالیت الکتریکی امواج مغزی را نادرست نشان می دهد. ویکتور استنگر و لئون لدرمن منتقد تلاش برای استفاده از عرفان کوانتومی برای پر کردن هرگونه اثر غیرقابل توجیه یا ظاهراً غیرقابل تصور هستند و معتقدند که اینها از ویژگی های علم شبه مدرن است. [46] [8] [9]

 

مجله Skeptical Inquirer عدم جعل پذیری و قابل آزمایش بودن این ادعاها را مورد انتقاد قرار داد. [44] منتقدان ادعا کرده اند که شواهد ارائه شده معمولاً حکایتی است و به دلیل ماهیت خود گزینشی گزارش های مثبت و همچنین ماهیت ذهنی هرگونه نتایج ، این گزارشات مستعد تعصب تایید و سوگیری انتخاب هستند. [47] به عنوان مثال علی آلوسی ، فیزیکدان ، آن را به عنوان غیرقابل اندازه گیری انتقاد کرد و احتمال اینکه افکار می توانند بر روی هر چیز خارج از سر تأثیر بگذارد را زیر سوال برد. [1]

 

مانترا راز و به طور گسترده ای قانون جذب به شرح زیر است: افکار مثبت و تجسم مثبت تأثیر مستقیمی بر خود خواهد داشت. در حالی که مثبت بودن می تواند کیفیت زندگی و تاب آوری فرد را از طریق سختی بهبود بخشد ، [48] همچنین می تواند گمراه کننده باشد. داشتن این باور که مثبت اندیشی در زندگی فرد مثبت جلوه می کند ، از ارزش سخت کوشی و پشتکار می کاهد ، مانند دهه 1970 به دنبال "آموزش مبتنی بر عزت نفس". [49] این عقیده بود که برای موفقیت دانش آموزان (و عمدتاً در زندگی) ، دانش آموزان باید احساس مثبت خود را در خود پرورش دهند. منطق پشت این نظریه از این دیدگاه ناشی می شود که افرادی که موفق هستند نیز در بحث پیرامون موفقیت خود مثبت هستند (به عنوان مثال سخنرانان انگیزشی) ، بنابراین موفقیت شخص باید به نوع دیدگاه خودشان مرتبط باشد. بنابراین ، سیستم آموزشی آمریکا بازسازی کاملی را برای اطمینان از احساس ارزشمند بودن دانش آموزان در تلاش های دانشگاهی خود دریافت کرد. منحنی های درجه بندی به گونه ای اجرا شد که دانش آموزان کمتری عقب نگه داشته می شدند ، رول های افتخار برداشته می شد تا افراد کم درآمد از خود ناامید نشوند و معلمان دیگر نمی توانستند با استفاده از جوهر قرمز به تکالیف نمره دهند زیرا این "انگ" تلقی می شود. [50] دانش آموزان دیگر به همان معیار پیشرفت دست پیدا نمی کردند. بعداً فهمید که این سیستم در نهایت در ارتقا success موفقیت ناموفق بود. دانش آموزان با سطح پایین تر که به مقاطع بالاتر می رسند قادر به درک درستی از برنامه درسی نبوده و یا نمی خواهند. بنابراین ، علی رغم داشتن ارزش شخصی بزرگ ، پیشرفت تحصیلی دانش آموز قادر به مطابقت با آن نبود. در حالی که تحقیقات تجربی نشان داده است که رابطه ای بین عزت نفس دانش آموز و پیشرفت مدرسه وجود دارد ، [51] انگیزه دانش آموزان برای کار سخت d بر اساس شایستگی علمی خود نمی تواند تخفیف یابد.

 

طرفداران برجسته

در سال 1891 ، پرنتیس مولفورد ، نویسنده و طنزپرداز اهل کالیفرنیا ، در مقاله های خود برخی از قوانین بهداشت و زیبایی و تأثیرات خوب و ناخوشایند اندیشه ، اصطلاح قانون جذب را به کار برد.

در سال 1897 رالف والدو ترین در کتاب "با لحن با بی نهایت" مقاله نوشت. در پاراگراف دوم فصل 9 او می نویسد: "قانون جذب بی وقفه در سرتاسر جهان کار می کند و واقعیت بزرگ و هرگز تغییرناپذیری در ارتباط با آن همانطور که فهمیدیم مانند مانند باعث جذب می شود." [52]

توماس تروارد ، نفوذ شدیدی در جنبش اندیشه جدید ، در سال 1904 سخنرانی کرد که در آن ادعا کرد که این تفکر مقدم بر شکل فیزیکی است و "عملکرد گیاهان ذهنی هسته که اگر اجازه رشد بدون مزاحمت داشته باشد ، سرانجام تمام شرایط را به خود جذب می کند. برای تجلی آن به شکل ظاهری ظاهری ضروری است. "[53]

در سال 1902 نویسنده انگلیسی اندیشه جدید جیمز آلن (مشهور به نوشتن به عنوان یک انسان فکر می کند) یک سری کتاب و مقاله بین سالهای 1901 و 1912 نوشت ، پس از آن همسرش لیلی کار خود را ادامه داد.

امت فاکس در مقاله ها و کتاب ها درباره متافیزیک و قدرت نماز نوشت. آموزه های وی در مسیحیت و داستان های کتاب مقدس بنیان نهاده شده است. او از عیسی مسیح به عنوان بزرگترین معلم متافیزیک که تاکنون زندگی کرده است یاد می کند و توضیح می دهد که افکار مهمترین نشأت ما هستند ، مهمتر از آنچه می گوییم یا آنچه انجام می دهیم. در کتاب های قدرت از طریق تفکر سازنده و یافتن و استفاده از قدرت داخلی فاکس فاکس در مورد "ساختن معادل ذهنی آنچه می خواهید و بیرون بردن از آنچه که نمی خواهید" صحبت می کند.

ویلیام واکر اتکینسون در کتاب جنبش اندیشه جدید خود با استفاده از عبارت ارتعاش اندیشه یا قانون جذب در جهان اندیشه (1906) بیان کرد که "مانند مانند را جذب می کند". [54]

کتاب سعادت از طریق اندیشه (1907) ، بروس مک للند ، کتاب الهیات سعادت ، این اصل را به طور خلاصه بیان می کند: "شما همان چیزی هستید که فکر می کنید ، نه آنچه که فکر می کنید هستید." توسط الیزابت تاون ، سردبیر مجله نائوتیلوس ، مجله ای از اندیشه جدید منتشر شد. [55]

در سال 1910 "علم به ثروتمند شدن والاس دی واتلز" از اصول مشابهی حمایت کرد - اینکه صرفاً اعتقاد به هدف مورد نظر شما و تمرکز بر آن منجر به تحقق آن هدف یا هدف در سطح مادی شود (ادعای واتلز در مقدمه و بعداً فصل هایی از این کتاب که فرضیه وی از دیدگاه هندوی یکپارچه ناشی می شود که خداوند همه چیز را فراهم می کند و می تواند آنچه را که ما تمرکز می کنیم ارائه دهد. این کتاب همچنین ادعا می کند تفکر منفی نتایج منفی را نشان می دهد. [56]

ویلیام کوآن قاضی ، نویسنده تئوزوفی این عبارت را در "اقیانوس تئوسوفی" (1915) به کار برد. [57]

آنی بسانت ، نویسنده دیگر حوزوی ، در سال 1919 در مورد "قانون جذب" بحث کرد. [58] Besant نسخه خود را از آن با جاذبه مقایسه کرد و گفت که این قانون نوعی کارما را نشان می دهد. [59]

ناپلئون هیل دو کتاب در این زمینه منتشر کرد. اولین ، قانون موفقیت در 16 درس (1928) ، به طور مستقیم و مکرر به قانون جذب اشاره می کند و پیشنهاد می کند که این قانون با استفاده از امواج رادیویی منتقل شده از مغز عمل کند. نسخه دوم ، فکر کن و ثروتمند شو (1937) ، تا سال 2015 فروش 100 میلیون نسخه ای را تجربه کرد. [60] هیل بر اهمیت کنترل افکار خود برای دستیابی به موفقیت ، و همچنین انرژی که افکار دارند و توانایی آنها در جذب افکار دیگر ، اصرار داشت. او از "راز" موفقیت یاد می کند و قول می دهد که حداقل یک بار در هر فصل آن را غیر مستقیم توصیف کند. این نام هرگز نامگذاری نشده است و او می گوید کشف آن به تنهایی بسیار مفیدتر است. بسیاری از مردم در مورد آنچه در واقع [61] استدلال کرده اند ، برخی ادعا می کنند این قانون جذب است. هیل اظهار می دارد که "راز" صد بار کمتر ذکر نشده است ، اما در متن کمتر از 30 بار اشاره به "جذب" استفاده شده است. وی همچنین ادعا می کند که مردم می توانند از طریق اندیشه در مورد هدف مشخص به آنچه می خواهند برسند. [62]

اسرائیل رکنی کتابهایی با موضوع قانون جذب را به عنوان یکی از قوانین جهانی رایج خود منتشر کرد. در ، هنر شفابخشی واقعی: رساله ای در مورد مکانیسم نماز و عملکرد قانون جذب در طبیعت (1937) ، وی یک روش مراقبه متمرکز را آموزش داد تا به ذهن کمک کند تا خود را در سطح جسمی و معنوی بهبود بخشد. . رکنی ادعا کرد که قانون جذب روشی معتبر برای جلب سلامت جسمی خوب و بهبود هر جنبه از زندگی فرد است. [63]

در سال 1960 W. کلمنت استون و ناپلئون هیل به طور مشترک نوشتن موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت. [64]

ریچارد ویس در سال 1988 در افسانه موفقیت آمریکا اظهار داشت که اصل "عدم مقاومت" مفهوم مشهور جنبش اندیشه جدید است و همراه با قانون جذب آموزش داده می شود. [65]

کتاب استر و جری هیکس 2008 پول و قانون جذب: یادگیری جذب سلامتی ، ثروت و خوشبختی در لیست بهترین فروشندگان نیویورک تایمز قرار گرفت. [66]

Rhonda Byrne ، نویسنده کتابهای راز ، قدرت و جادو ، تحت تأثیر "علم ثروتمند شدن" واتلز قرار گرفت. [67]

نورمن وینسنت پیل [68]

آردینی اوخو
سه شنبه 2 دی 1399
بؤلوملر :

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌

در اندیشه جدید ، قانون جذب این اعتقاد است که با تمرکز بر افکار مثبت یا افکار منفی ، افراد می توانند تجربیات مثبت یا منفی را وارد زندگی خود کنند. این عقیده بر این ایده استوار است که افراد و افکار آنها هر دو "انرژی خالص" هستند و از طریق فرایند "انرژی مانند انرژی جذب می شود" فرد می تواند سلامتی خود را بهبود بخشد ، ثروت ، و روابط شخصی او.

 

قانون جذب یکی از مشهورترین "قوانین جهانی" عرفا است. طرفداران این عقیده معمولاً تکنیکهای بازآفرینی شناختی را با تصدیق و تجسم خلاق ترکیب می کنند تا افکار محدود کننده یا خود-شکست دهنده ("منفی") را با افکار مستقل و پاسخگو ("مثبت") جایگزین کنند. بخش اصلی این تفکر تغییر موثر الگوهای تفکر منفی با "احساس" (از طریق تجسم خلاق) است که تغییرات مورد نظر قبلاً رخ داده است. این ترکیب مثبت اندیشی و احساسات با ایجاد طنین انداز در "قانون" پرانرژی پیشنهادی ، تجربیات و فرصتهای مثبت را "جذب" می کند.

 

قانون جذب هیچ مبنای علمی ندارد 5 و یک علم شبه است. تعدادی از محققان سو the استفاده از مفاهیم علمی توسط مروجان آن را مورد انتقاد قرار داده اند 7،8،9.

 

 

خلاصه

1 داستان

2 توصیف

3 مبانی فلسفی و دینی

4 بررسی

5 حامی برجسته

6 یادداشت و منابع

7 مقاله مرتبط

تاریخ

جنبش اندیشه جدید (ریشه های قانون جذب) از آموزه های فینیاس کویمبی در اوایل قرن نوزدهم نشأت گرفته است. در اوایل زندگی ، کویمبی مبتلا به سل تشخیص داده شد. متأسفانه ، درمان دارویی م drugثر نبود و او با اسب به شهر خود در لبنان ، نیوهمپشایر سفر کرد. وی سپس وضعیت سلامتی خود را به دست آورد و بهبود یافت ، اتفاقی که وی را بر آن داشت تا "تأثیر ذهن بر بدن" را مطالعه کند 10. اگرچه او هرگز از کلمات "قانون جذب" استفاده نکرده است ، اما وی در بیانیه ای مفهوم حوزه بهداشت را توضیح می دهد:

اگر به دنبال یادگیری قانون ارتعاش هستید حتما اینجا کلیک کنید تا شما را با قانون ارتعاش بیشتر آشنا کنیم

 

"بیماری در ذهن است ، زیرا بدن فقط خانه ای است که آن را پناه می دهد و ما برای آن ارزش قائل هستیم. بنابراین ، اگر ذهن شما توسط اعتقادی توسط یک دشمن نامرئی فریب خورده است ، می توانید آن را بصورت بیماری ، آگاهانه یا ناخواسته نشان دهید. با تئوری یا حقیقت من با دشمن شما تماس می گیرم و سلامتی و خوشبختی شما را بازیابی می کنم. من این کار را تا حدی ذهنی و بخشی صحبت می کنم تا زمانی که برداشت های بد را اصلاح کنم و حقیقت را ثابت کنم و حقیقت چاره است. "

 

در سال 1877 ، اصطلاح "قانون جذب" برای اولین بار در کتابی که توسط هلنا بلاواتسکی ، غیبت گرای روسی نوشته شد ، ظاهر شد ، در زمینه ای که اشاره به یک قدرت جذب بین عناصر ذهن دارد. (کتاب Isis Unveiled او به اسرار باطنی تئوسوفی باستان می پردازد 12،13.)

 

اما کسی که اولین بار قانون را به عنوان یک اصل کلی بیان کرد ، پرینتس مولفورد بود. مولفورد ، شخصیت اصلی در توسعه تأملات اندیشه جدید ، در مورد قانون جذب به طور طولانی بحث می کند ، به عنوان مثال ، در مقاله خود "قانون موفقیت" 14 ، منتشر شده در 1886-1887. در این مولفورد نویسندگان جدید دیگری مانند هنری دو بوئیس (شروع با تصویر خود از خدا در انسان 15 ، 1892) و رالف والدو ترین (با اولین کتاب خود ، چه همه به دنبال 16 ، 1896 هستند). از نظر این نویسندگان ، قانون جذب نه تنها در مورد سلامتی ، بلکه در همه جنبه های زندگی است.

 

قرن بیستم میلادی با بسیاری از کتابها در این زمینه نوشته شده است که علاقه به این موضوع را افزایش می دهد ، در میان آنها دو کتاب از بهترین کتاب های پرفروش در تمام دوران ها: کتاب Napoleon Hill's Think and Grow Rich (1937) و شما می توانید. Heal Your Life (1984) نوشته لوئیز هی.

 

حتی اگر جنبش عصر جدید بسیاری از ایده های جدید را شامل شود ، از جمله ایده قانون جذب ، قانون جذب به عنوان یک مفهوم جدید به خودی خود باقی می ماند 19.

 

در سال 2006 ، مفهوم قانون جذب با اکران فیلم The Secret (فیلم ، 2006) ، که بعداً در سال 2007 به کتابی با همین عنوان رونویسی شد ، بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. این کتاب پوشش گسترده رسانه ای 20،21. کتاب Rhonda Byrne همچنین از ساخت یک فیلم داستانی بر اساس The Secret با بازی کیتی هولمز 22 الهام گرفته است.

 

توضیحات

نویسندگان اندیشه جدید بر این باورند که قانون جذب امروزه نیز مورد توجه است و این قانون شرایط و تجاربی را برای هر شخص فراهم می کند که از افکار ، انتظارات و خواسته های غالب آنها باشد.

 

چارلز هانل در The Master Key System (1912) نوشت: "قانونجاذبه مطمئناً و به طرز غیرقابل خطایی شرایط ، محیط و تجارب زندگی را برای شما به ارمغان می آورد ، مطابق با نگرش معمول ذهنی ، مشخصه و غالب شما. "

 

رالف ترین در In Tune With The Infinite (1897) نوشت: «قانون جذب در همه سطوح عمل جهانی عمل می کند و ما هر آنچه را که می خواهیم یا انتظار داریم جذب می کنیم. اگر یک چیز را بخواهیم و چیز دیگری را انتظار داشته باشیم ، به یک درگیری درونی تقسیم می شویم ، و این به سرعت منجر به نتایج ویرانگری می شود. مشخص کنید که فقط آنچه را می خواهید می خواهید ، در این صورت تنها آنچه را که می خواهید جذب خواهید کرد. "

آردینی اوخو
سه شنبه 2 دی 1399
بؤلوملر :

پاسیو ویلا

0 گؤروش
یازار:‌

طراحی پاسیو ویلا در اندونزی

 

این مقاله یک مطالعه موردی از طراحی مفهوم اقامتگاهی است که اخیراً در جاوا ، اندونزی به پایان رسانده ایم . من می خواستم از این فرصت استفاده کنم تا یک نمونه عملی از نحوه اجرای BIM را از ابتدای یک پروژه نشان دهم. تیم طراحی ویلا ما با این وجود بسیاری از معماران مزایای شروع طراحی مفهوم را در BIM در مراحل اولیه نمی بینند . برای ما و مشتری ما گردش کار و نتیجه موفقیت آمیز بوده است. از آنجا که ما در حال ترویج استفاده از BIM در آسیا هستیم ، می خواهیم تجربه ای را با شروع یک پروژه در مقیاس کوچک به اشتراک بگذاریم. به زودی موارد دیگری با پیچیدگی و مقیاس بزرگتر نشان خواهیم داد ..

 

 

 

مفهوم طراحی پاسیو

 

این پروژه در یک منطقه مسکونی بندونگ ، جاوا ، اندونزی واقع شده است. این قطعه ۱۲۵ در ۲۴ متر بزرگ و صندلی هایی در کنار توطئه هایی با اندازه مشابه روبروی خیابان مسکونی قرار دارند. ساخت ویلا سایت واقعی از نظر نمای بیرونی از ارزش زیادی برخوردار نیست ، اما از این جهت که نمونه ای قابل توجه برای یک ساختمان مسکونی مسکونی است که قسمت بیرونی را محصور می کند و چراغ را به سمت داخل فیلتر می کند ، از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و با استفاده از موقت از آن ، زندگی سبز را توسعه می دهد. محیط اطراف ، باز کردن یک قاب سبز که به یک خانه پاسیو تبدیل می شود .

 

 

 

براساس این ایده از “پاسیو” یا “حیاط” مناطق مسکونی به فضای سبز داخلی باز می شود که نور و حریم شخصی را فراهم می کند . تمام چیدمان خانه در اطراف این باغ خصوصی چیده شده است. مناطق و خدمات مشترک در طبقه همکف و اتاق های خصوصی در طبقه اول قرار دارد.

 

 

 

اصول طراحی پاسیو معمارانه

 

این پروژه با در نظر گرفتن الزامات فنی و روش های ساخت و ساز در محل ، اندونزی طراحی شده است. در اکثر سازه های کوچک در بعضی موارد از آجر و سازه های بتونی استفاده می شود. طراحی محوطه سازی  استفاده از چوب و بامبو نیز بسیار رایج است و روش انتخاب روش ترکیب این تکنیک های ساختمانی است. در مورد ویلا پاسیو ، مشتری در استفاده از عمدتا بتون ، آجر و رندر به عنوان مواد اصلی خانه ، کاملاً واضح بود. “فضای تمیز ساده” و “خانه خانوادگی متنوع” برخی از اهداف مشتری  از بدو ورود بودند.

 

 

 

فرایند بی آی ام پاسیو

 

با توجه به فرآیند طراحی در مراحل اولیه مفهوم ، هنوز  بحث  در مورد کارایی BIM در مقابل فرآیند تفکیک شده ۲D و ۳D وجود دارد . در مورد عمل ما ، اجرای BIM از ابتدای اجرای پروژه چیزی جز مزیتی در تقابل با مشتری ها و کلیه بازیگران خارجی درگیر در یک پروژه مانند مشاوران و طرفین دیگر نمی باشد. تمام کارهای داخل دفتر و هماهنگی با احزاب خارجی فقط از یک روند هوشمندانه مانند BIM بهره می برند. یک الگوی بسیار ساده تهیه شده برای “طراحی مفهوم” چیزی است که اجازه می دهد بدون از دست دادن زمان در مرحله اول ، یک پروژه را در BIM آغاز کنید و به طراحان این امکان را می دهد که نتایج تکامل پروژه را در همان مراحل اولیه ، سه بعدی و ۲ بعدی مشاهده کنند. فرآیندی که در آن کلیه اسناد و مدارک ۲D مستقیماً از مدل به روش “هوشمند” صادر می شوند ، کل برنامه را تسریع  می کنند و یک سطح صحت را ارائه می دهند که هرگونه اشتباه را به حداقل می رساند .

 

 

 

این تنها با یک مدل واقعی BIM که از ابتدا ساخته شده است ، امکان پذیر است. تمام اعضای آنزیم قبلاً در طول تجربه کار قبلی ما در دفاتر مختلف ، معایب یک فرایند طراحی ۲D را آزمایش کرده اند . مقدار وقت تلف شده در هماهنگی و کارهای جدا شده دستی حداکثر اشتباهات جمع شده را موجب می شود که روند در طول تکامل خلفی تا زمان اجرای آن فقیر شود.

 

منبع

 

آردینی اوخو
سه شنبه 2 دی 1399
بؤلوملر :

آینده مهندسین در زمان کرونا

0 گؤروش
یازار:‌

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد

چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟ بحران همه گیر جهانی به ما آموخته است که طراحی داخلی ماده است. فضاهای اداری ، مناطق مهمان نوازی ، طرحهای مسکونی طراحی ویلا در مورد هر صنعت در مورد چگونگی طراحی مجدد داخلی و تعریف مجدد برای محافظت از سلامت و رفاه ما ، در سراسر صنعت مورد بحث قرار می گیرد. با این حال قرار گرفتن در قرنطینه و انزوا از جهان ، این فرصت را به ما داد تا وقت بیشتری را در خانه بگذرانیم و آگاهی بیشتری از نحوه تأثیر فضاهای داخلی ما بر راحتی ، خلق و خو و انگیزه ما برای تحریک کار داشته باشیم.

 

در اینجا چند روش وجود دارد که طراحان معتقدند Covid-19 آینده طراحی داخلی را تغییر می دهد.

 

 

 

آیا منازل های ایرانی انعطاف پذیرتر هستند؟

 

آینده برای خانه ها با استفاده از فضای چندگانه و حکاکی رویکردی مشابه با قابلیت های ویلا های مدرن با شامل سالن های ورزشی ، فضای کاری و یا ایجاد اتاق های مخصوص برای بچه ها که از راه دور در کلاس های مجازی آموزش ببینند ، ساخته خواهد شد. فضاهای جدید دیگری ایجاد می شود مانند بالا رفتن سینماهای خانگی و مکانهای تفریحی قریب الوقوع است.

 

 

 

چرا مردم به خانه های روستایی روی آوردند؟

 

بسیاری از طراحان داخلی اعلام کرده اند که بعد از اقدامات قفل شونده و اقدامات قرنطینه ، چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟ ساخت آپارتمان بسیاری از مشتریان خواستار فضاهای کوچک و بزرگ در فضای باز هستند و سبک زندگی روستایی را ترجیح می دهند. تخت های بلند شده ، چکش چوبی در حیاط یا مرواریدها مطمئناً بیشتر خواستار خواهند شد.

 

 

 

تاثیر کرونا بر طراحی پایدار

 

در حالی که وقت آزادتری را در قرنطینه سپری می کردید ، متوجه شدم که قبض های سودمندی بالاتر می پردازید. بنابراین کارآیی انرژی جای خود را به عنوان اولویت اصلی برای افرادی که می خواهند خانه های خود را نوسازی کنند ، گرفت. برای کاهش مشکل ، ساخت ویلا اثربخش ترین روش ، حفظ انرژی برای استفاده از القاء مؤثر است. این باعث می شود که ما در خانه های خود مواد پایدار تری را اجرا کنیم.

 

 

 

تاثیر رنگهای ترند در کرونا

 

همه گیرى به طور واضح احساس بیقراری ، اندوه و اضطراب را در بین بسیاری از ما افزایش داده است. این به معنای دیدن طراحی بیوفیلی بیشتر به ویژه در مناطق ساکنین شهر است یعنی به سمت تنهایی که از احساس بودن در طبیعت تقلید می کند. بنابراین انتخاب رنگهایی با الهام از طبیعت که احساس اطمینان و آسایش را برای آینده غیرقابل پیش بینی ایجاد می کنند ، ضروری است.

 

 

 

تاثیرات مهم کرونا برای دفاتر منزل

 

با قفل شدن ، بسیاری از شرکت ها کار خود را به خانه منتقل کرده اند و برای کار در آن به یک فضای کاری جذاب ، راحت و کاربردی احتیاج دارند. فناوری در خط مقدم دفاتر منازل است. کتابخانه ، مجموعه رسانه ها ، چگونه کرونا بر آینده مهندسان تاثیر مگیذارد؟ استودیوی ضبط. همه شرکت ها متوجه می شوند که اکنون زندگی آنلاین است و خانه های ما باید از این امر پشتیبانی کنند. اگر مشاغل تصمیم بگیرند که کار از راه دور به همان اندازه کارآمد باشد که دفتر باشد ، ممکن است تعیین کند که دفتر فیزیکی یک هزینه غیر ضروری است و مدل کسب و کار را از راه دور دائمی می کند و این باعث تقویت طراحی دفاتر خانه می شود!

 

 

 

ظهور صنعت طراحی داخلی در زمان کرونا

 

علاقه به طراحی داخلی بیشتر خواهد شد زیرا همه می خواهند خانه خود را در اسرع وقت بدون ترس از قفل شدن به دلیل شیوع احتمالی آینده ، ساخت تالار نوسازی کنند. پیشنهادهای نوسازی روز افزون در حال افزایش است، زیرا آنها می دانند ذهن مردم در حال حاضر به زندگی در خانه ای زیبا ، مثبت و دارای توانایی حفظ آنها هنگام بسته شدن سایر نقاط جهان بستگی دارد. اساساً طراحی داخلی پس از همه گیر ممکن است مثل یک ترکیب کامل از نسخه بهتری امروزه تصور شود.

برای مشاهده نسخه اصلی این مقاله طراحی ویلا وارد این سایت شوید

آردینی اوخو
سه شنبه 2 دی 1399
بؤلوملر :