نرم افزار لپ تاپ خود را به روز نگه دارید. لپ تاپ شما احتمالاً با برخی از نرم افزارهای اصلی لوازم جانبی همراه است: یک پردازشگر کلمه ساده ، یک ماشین حساب و شاید برخی از نرم افزارهای اساسی اشتراک عکس. لپ تاپ ها همچنین دارای نرم افزار ویژه ای برای کنترل قدرت و گرافیک هستند. قبل از اینکه آماده استفاده شوند ، اغلب به به روزرسانی درایور زیادی نیاز دارند. با کمی دانش فنی ، می توانید نرم افزاری را برای افزایش چشمگیر قابلیت های لپ تاپ خود - در بسیاری از موارد ، به صورت رایگان اضافه کنید.
اگر لپ تاپ شما مبتنی بر ویندوز است ، باید نسخه ویندوز لپ تاپ خود را به روز کنید. لپ تاپ مبتنی بر ویندوز شما ممکن است از Windows Update یا نرم افزار خود سازنده برای به روزرسانی ویندوز استفاده کند.
اگر از لپ تاپ Mac استفاده می کنید ، از گزینه upgrade داخلی MacOS استفاده کنید. در لپ تاپ Mac معمولاً یافتن این موارد آسان است.
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ مرحله 11
2
نصب نرم افزار اداری برای تهیه مقدماتی و یادداشت برداری ، لوازم جانبی نرم افزار داخلی لپ تاپ شما کفایت می کند ، اما برای کارهای جدی علمی یا حرفه ای ، شما می خواهید یک مجموعه اداری کاملتر بخواهید.
OpenOffice می تواند پردازش کلمات ، صفحات گسترده و ارائه ها را ، مانند نرم افزار اختصاصی مانند Microsoft Word - اما به صورت رایگان انجام دهد.
از Google Docs به عنوان جایگزین آنلاین برای مجموعه های اداری استفاده کنید. Google Docs یک نرم افزار اداری مبتنی بر ابر است که عملکردهای مشابه OpenOffice یا Microsoft Office را ارائه می دهد. استفاده از آن رایگان است و بسیار قدرتمند است ، به ویژه اگر مجبور باشید اسناد را با دیگران به اشتراک بگذارید.
اگر شما به سادگی از Microsoft Office استفاده کنید ، اگر دانشجو باشید می توانید آن را به صورت رایگان یا تخفیف دریافت کنید. قبل از اینکه به فروشگاه بروید بررسی کنید و یک نسخه از آن را بخرید.
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ ها مرحله 12
3
برای سازماندهی ، لمس کردن و به اشتراک گذاری عکسهای خود ، نرم افزار ویرایش عکس نصب کنید. لپ تاپ شما ممکن است با برخی از نرم افزارهای اصلی عکس از کارخانه آمده باشد. ارتقا آن سریع ، آسان و در برخی موارد رایگان است.
از Photo Stream برای سازماندهی و اشتراک گذاری عکس های خود استفاده کنید. اگر آیفون دارید یا لپ تاپ شما Mac است ، می توانید برای راه اندازی Photo Stream و به اشتراک گذاری عکس های خود ، دستورالعمل های اصلی تنظیمات ما را دنبال کنید.
برای سازماندهی و به اشتراک گذاری عکس های خود می توانید از Picasa استفاده کنید. Picasa توسط Google ساخته شده است و بسیاری از ابزارهای اساسی را که برای کار با عکس هایی مانند برش ، روتوش و حتی تغییر رنگ و ایجاد عکسهای پانوراما به شما نیاز دارد ، در اختیار شما قرار می دهد.
برو
3
با لپ تاپ خود آنلاین شوید
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ ها مرحله 13
1
اگر شبکه خانگی راه اندازی نکرده اید ، ابتدا باید این کار را انجام دهید. لپ تاپ شما به تنهایی یک کامپیوتر قابل حمل قدرتمند است ، اما واقعاً استفاده از آن در تمام ظرفیت خود نیاز به اتصال به اینترنت دارد. لپ تاپ شما ممکن است دارای نرم افزار داخلی باشد تا این امر نیز آسان شود.
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ مرحله 14
2
اکثر لپ تاپ ها یک سوکت در قسمت پشتی یا کناری دارند که متناسب با کابل اترنت است. کابل اترنت را از روتر یا مودم خود به این سوکت وصل کنید و لپ تاپ شما باید اتصال شما را به طور خودکار تشخیص دهد.
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ مرحله 15
3
اگر از لپ تاپ Mac استفاده می کنید ، از Mac OS برای اتصال Mac به اینترنت استفاده کنید. دستورالعمل های ما را دنبال کنید و Mac شما می تواند از طریق اترنت یا اینترنت بی سیم متصل شود.
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ مرحله 16
4
در لپ تاپ ویندوز ، از Windows برای اتصال به اینترنت استفاده کنید. اگر کارت بی سیم جدید یا متفاوتی را به لپ تاپ خود متصل می کنید ، شاید لازم باشد از نرم افزار همراه کارت خود استفاده کنید تا برنامه بی سیم داخلی ویندوز.
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ ها مرحله 17
5
در حالی که در جاده یا خارج از خانه هستید ، اغلب می توانید اینترنت بی سیم را به صورت رایگان تحویل بگیرید. در مدارس ، کتابخانه ها و کافه ها معمولاً Wi-Fi رایگان برای استفاده شما وجود دارد و شما می توانید در مکان هایی که ممکن است شما را متعجب کند (مانند برخی از سوپرمارکت ها ، بانک ها و اماکن خارجی) Wi-Fi را بیابید.
برو
4
زندگی و کار با لپ تاپ
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ مرحله 18
1
ماوس بی سیم را به لپ تاپ خود اضافه کنید. ماوس خارجی می تواند کار با لپ تاپ را آسان کند - برای استفاده از صفحه لمسی یا پد موس نیازی به مچ دست گرفتن نیست.
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ ها مرحله 19
2
از لپ تاپ خود در ترکیب با صفحه نمایش دیگر برای یک فضای کاری دو صفحه ای با بازده بالا استفاده کنید. می توانید لپ تاپ و صفحه نمایش دوم خود را به عنوان یک فضای کاری بزرگ مرتب کنید ، یا صفحه دوم خود را طوری تنظیم کنید که در صفحه لپ تاپ آینه داشته باشد (در صورت ارائه سخنرانی مفید است).
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ مرحله 20
3
می توانید از لپ تاپ خود برای پخش فیلم و نمایش عکس در تلویزیون استفاده کنید. در واقع برخی از لپ تاپ ها دارای اتصالات HDMI یا DV-I و همچنین دستگاه های پخش کننده DVD یا Blu-Ray هستند که می توانند از وضوح بالا ، فیلم HD را تهیه کنند - فقط بلیط پخش فیلم یا نمایش های ضبط شده تلویزیونی در تلویزیون دوستان شما.
تصویری با عنوان استفاده از لپ تاپ ها مرحله 21
4
لپ تاپ خود را به بلندگوها متصل کنید و در اصل یک دستگاه پخش MP3 بزرگ ، قدرتمند و با ظرفیت بالا دریافت کرده اید. لپ تاپ شما حتی ممکن است دارای صدای دیجیتال ، SPDIF یا 5.1 خروجی فراگیر برای تهیه صدای با کیفیت بالا باشد.
لپ تاپ شما ممکن است بتواند به سیستم صوتی اتومبیل شما متصل شود. نحوه اتصال به صدای اتومبیل را دنبال کنید ، اما مراقب باشید - همزمان با رانندگی در خیابان که می خواهید روی قلعک کلیک کنید

منبع

سه شنبه 12 اسفند 1399
بؤلوملر :