قانون جذب کائنات

کائنات چه چیز هایی هستند ؟

0 گؤروش
یازار:‌

کائنات چیست ؟ ماده‌ی تاریک یا جرم نامرئی
آلبرت اینشتین: «طبیعت اسرارش را پنهان می‌کند چونکه

والا و بلند پایه است، نه به خاطر این که شعبده باز می‌باشد.»

ما می‌توانیم به حضور اجرام آسمانی پی ببریم، در صورتی که آنها را مستقیما رصد کنیم، یا از روی اثرشان بر اجرامی که آنها را می‌بینیم به وجودشان اشاره کنیم. ماده‌ی تاریک یا جرم گمشده، مانند سیاهچاله‌ها از این نوع اجسام هستند.

وقتی در یک شب صاف و تاریک به آسمان نگاه می‌کنیم، حداکثر 6000 ستاره می‌بینیم، اما در حقیقت حدود 8*1022 (هشت هزار میلیارد میلیارد) ستاره در سرتاسر کائنات وجود دارند. بیشتر اینها بسیار بزرگتر از خورشید ما هستند. ستاره‌ای متوسط با جرمی حدود 2*1030 کیلوگرم است. اگر به این مقدار جرمِ مجموع همه‌ی سیاهچاله‌ها و ابرهای عظیم غبار و گاز را که فضای میان ستاره‌ای را فراگرفته‌اند و نامرئی می‌باشند، اضافه کنیم، به عددی بسیار بزرگ و دور از ذهن می‌رسیم.

چه باور کنیم یا نه، این فقط 10 درصد جرمِ کائنات است. بقیه‌ی آن به شکلی است که ما نمی‌توانیم ببینیم، اما می‌دانیم که وجود دارد چرا که بر حرکت اجرامی که ما می‌بینیم اثر می‌گذارد.

تقریبا همه‌ی اجرام کائنات در ساختار‌هایی که ما آنها را کهکشان می‌نامیم، گِرد هم می‌آیند. هرکدام از این ساختارها به گرد نقطه‌ای می‌گردد که مرکز جِرمش است. این چرخش، حرکتی تصادفی نیست. بلکه همچون رقصی است که با یک موسیقی به نام «موسیقی کُره‌ها» و با دقت سمفونی‌های موتزارت، هماهنگ شده است. آهنگساز این قطعه موسیقی، آفریدگار! و رهبر ارکسترش دانشمندانی که این موضوع را بررسی می‌کنند هستند. این چرخش از قوانین مسلم فیزیک و فرمول‌هایی پیروی می‌کند که به دقت، جِرم و سرعت چرخش آنها را نیز محاسبه می‌کند.

ایزاک نیوتن: «این زیباترین نظم در مجموعه‌ی خورشید، سیاره‌ها و دنباله‌ها، جز با نظر و سیادت موجودی خلاق و قدرتمند به وجود نمی‌آمد. حرکتی که سیارات دارند امکان ندارد فقط دلیلی طبیعی داشته باشد بلکه نیرویی خلاق و باهوش پشت سر آن است.»

آردینی اوخو
جمعه 24 اسفند 1397
بؤلوملر :

قانون جذب چست ؟

0 گؤروش
یازار:‌

قانون جذب کائنات
قانون جذب کائنات، قانون طبیعت است و با اندازه ی قانون گرانش بی طرف می باشد . چیزی را تجربه نخواهی کرد مگر آن که با اندیشه های مداوم خود آن را به زندگی ات جذب کنی .
 طبق قانون جذب کائنات؛ برای آگاهی از هر چه فکر می کنی ، از خود بپرس چه احساسی می کنی . احساسات بسیار با ارزشمند زیرا به ما می گویند که چه فکر می کنیم .

 قانون جذب کائنات به ما می گوید : غیر ممکن است که احساسات بد داشته باشیم در حالی که فکرهای خوبی داریم .

 برابر قانون جذب کائنات؛ اندیشه هایت فرکانس را رهبری می کند و احساسات به تو می گوید که در چه فرکانسی می باشی . زمانی که احساس بدی داری احساسات بدتر را دریافت می کنی و وقتی احساس خوبی داری احساسات بهتر  و بهتری را به خود جذب می کنی .

 شیفت راز و قانون جذب – خاطرات خوب و طبیعت و موزیک دلخواهت می تواند احساسات تو را تغییر دهد و به دلخواه بیاورد .

 طبق قانون جذب کائنات؛ احساس عشق والاترین فرکانسی است که می توانی مخابره کنی . هر چه احساس عشق تو بیشتر باشد قدرت بیشتری را به حرکت در می آورد .

 مهم ترین چیزی که در قانون جذب وجود دارد این است که امکان ندارد احساس بدی داشته باشید در حالی که اندیشه های خوبی دارید .

مثل غول چراغ جادوی علاءالدین ، قانون جاذبه همه ی فرمان های ما را اجرا می کند .

 طبق قانون جذب کائنات : فرایند خلاقه به شما کمک می کند تا آنچه را می خواهید بیافرینید
قانون جذب می گوید : در سه مرحله : بخواهید ، باور کنید و دریافت کنید .

 طبق  قانون جذب کائنات؛ خواستن از جهان هستی فرصتی است تا در مورد آنچه می خواهید به روشنی و وضوح برسید . به محض این که ذهنتان روشن شد ، عملا" درخواست کرده اید .

آردینی اوخو
چهارشنبه 22 اسفند 1397
بؤلوملر :