3. چگونه می توانید با تلفن هوشمند یا تلفن خود کسب درآمد کنید؟
اگر همه چیزهایی را که در ابتدای این مقاله برای شما توضیح می دهم خوانده اید ، کسب درآمد در خانه  با راه حل های کسب درآمد آنلاین ، تقریباً همه چیز را می دانید. همه ماموریت ها و نظرسنجی های پرداخت شده از طریق تلفن همراه قابل دسترسی هستند. مهم نیست که کجا هستید ، می توانید از لحظه اتصال به اینترنت درآمد کسب کنید.

تلفن
تلفن هوشمند تمام کارهایی است که برای شروع کار لازم است
این همه دوست نیستند! بهترین بهترین ها برای درست کردن یک تخم کوچک لانه کاربردهای پاداش است. برخی از برنامه های بارگیری در تلفن هوشمند شما به شما کمک می کند تا چند دلار در اینجا و آنجا دریافت کنید. من به ویژه چندین برنامه درآمد زایی مانند ویژگی های ویژه را پیشنهاد می کنم که با آنها ماموریت های مختلف مختلفی مانند مراجعه به یک فروشگاه برای گرفتن عکس یا گرفتن کسب درآمد از بیت کوین  قیمت برای هزینه را انجام خواهید داد. این برنامه 100٪ رایگان و بسیار مؤثر است.

4. چگونه می توانید با اتومبیل خود پول بدست آورید؟
داشتن ماشین به لوکسی تبدیل شده است که برخی دیگر دیگر نمی توانند از پس آن بر بیایند. باید گفت وقتی هزینه خرید ، نگهداری ، بیمه و سوخت را حساب می کنید ، این یک جهنم بودجه محسوب می شود. به طور متوسط ​​یک ماشین بیش از 5880 یورو در سال هزینه دارد. آیا می دانید این مبلغ چقدر بزرگ است؟

خوشبختانه راه حل هایی وجود دارد که بتوانید سریع و به راحتی با وسیله نقلیه خود درآمد کسب کنید. من نمی خواهم همه چیز را در اینجا به تفصیل بیان کنم ، اما می دانم که قرار دادن تبلیغات روی اتومبیل شما می تواند چند صد یورو در ماه بدون هیچ کاری به جز رانندگی درآمد کسب کند. برای پذیرش شما ، در صورت امکان ، در شرایط مناسب و اصلی ، باید یک اتومبیل اخیر داشته باشید. با خواندن مقاله من در مورد این ماشین من است اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

جمع شدن اتومبیل می تواند منبع دیگری برای درآمد باشد. این بسیار ساده است ، شما افرادی را می گیرید که به همان مقصد شما می روند و آنها را برای سفر هزینه می کنید. نه تنها سفر کوتاه تر به نظر می رسد زیرا می توانید با مسافران کسب درآمد از اینستاگرام  گپ بزنید بلکه می توانید درآمد کسب کنید. برای شروع کارپلینگ ، BlaBlaCar را که صدرنشین است ، بررسی کنید.

اسب سواری
اشتراک اتومبیل سرگرم کننده است!
این همه نیست ، شما می توانید با اجاره آن در اینترنت درآمد قابل توجهی با ماشین خود ایجاد کنید. بسیاری از سایت ها صاحبان و افرادی را که نیاز به وسیله نقلیه برای روز دارند ، به ماه متصل می کنند ... اجاره ماشین آسان ، ایمن است و می تواند مبالغ بسیار خوبی را به همراه آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، من از شما دعوت می کنم با سایتهایی مانند Drivy ، OuiCar یا Koolicar مشورت کنید.

5. چگونه می توان با سرمایه گذاری درآمد کسب کرد؟
وقتی می خواهید کیفتان را بدون اینکه زیاد خسته شوید پر کنید ، به دنبال درآمد منفعلانه هستید. همه آرزو می کنند که با سرمایه گذاری ثروتمند شوند و برخی نیز چنین می کنند. دسته "درآمد با سرمایه گذاری" بسیار گسترده است ، خواهید دید که من درمورد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، بازار سهام صحبت می کنم ...

از آنجا که بیت کوین شیک است و مبالغ نجومی را به ارمغان می آورد ، من

آردینی اوخو
جمعه 23 اسفند 1398
بؤلوملر :