به علاوه از طریق ایمیل ، توییتر و در انجمن های Udemy پشتیبانی سریع ، دوستانه و پاسخگو دریافت خواهید کرد. یا از گفتگو با 100000 دانش آموز دیگر در انجمن های دوستانه من لذت ببرید.

"دوره عالی !!! آسان به دنبال و در صورت لزوم پشتیبانی عالی می کند! مربیان و دانشجویان دیگر سریعاً در حال کمک هستند. "- مالین سینگلتون

به شرح زیر نگاهی بیندازید تا ببینید چگونه من از کار موفقیت آمیز خودم را به دیگران یاد دادم که به صورت پاره وقت کد گذاری کنند. از زمان تصمیم گیری ، زندگی من فراتر از مقایسه شده است.

من تضمین می کنم که هر کسی می تواند از این دوره بهره ببرد ، چه این که درآمد چندانی کسب کند یا هم حرفه شما را عوض کند.

پس برای چی منتظری؟ دنیای خود را تغییر دهید و هم اکنون ثبت نام کنید تا یک نسخه رایگان از کتاب 20 صفحه اختصاصی من "چگونه می توان 10،000 دلار در حین یادگیری رمزگذاری" دریافت کرد.

"من در اولین آموزش های HTML بیشتر آموخته ام آموزش طراحی سایت با وردپرس و سپس 70٪ آکادمی کد را انجام داده ام." - لوئیس الیوت

آموزش داده شده توسط

سلام! من Rob هستم من مدرک ریاضیات از دانشگاه کمبریج دارم و ممکن است شما را کمی حرفهای کد نویسی بنامید.

پس از ساختن وب سایت برای دوستان و خانواده برای تفریح ​​، خیلی زود یاد گرفتم که توسعه وب انتخاب شغلی بسیار پرسود است. من به عنوان معلم شغل موفقیت آمیز (و گاهی اوقات استرس زا) خود را رها نکردم تا بتوانم به طور پاره وقت کار کنم و امروز ، نمی تواند خوشحال تر باشد.

من علاقه مندم که به بچه ها آموزش کد دهم ، بنابراین هر تابستان من کد مدرسه را در شهر زیبای کمبریج در حال اجرا هستم. من همچنین سرویس محبوب هاستینگ و طراحی وب ، Eco Web Hosting را اجرا می کنم که به من اجازه می دهد اسرار خود را با افرادی مثل شما به اشتراک بگذارم.

شما به آزادی پیشنهادی که یک توسعه دهنده وب ارائه می دهید ، اعتقاد ندارید. ثبت نام کنید و برای خودتان دریابید که چرا افراد زیادی این دوره را می گذرانند و توصیه می کنند. من واقعاً معتقدم که این بهترین بازار است و اگر قبول نکنید چگونه سایت بسازیم ، من با خوشحالی پول شما را بازپرداخت می کنم.

"اگر شما به دنبال یک دوره واقعاً مؤثر هستید که شما را برای ساختن وب سایتهای حرفه ای جلا و جادویی که مردم خواهان پرداخت هزینه برای شما هستند ، جستجو کنید ، من شخصاً تضمین می کنم که این دوره تنها برای شما باشد." Rob Percival

در The Complete Web Developer Course 2.0 ثبت نام کنید و امروز در این ماجراجویی شگفت انگیز به من بپیوندید.

"این دوره عالی است. من حتی نیمی از دوره را تمام نکرده ام اما نمی توانم منتظر بمانم تا نظر خود را بر اساس تجربه تا کنون به اشتراک بگذارم. این فقط دستورالعمل مناسب برای دانش آموزانی است که دانش کمی در مورد فن آوری های لازم برای توسعه وب سایت ها دارند. (همچنین به دانش آموزانی که آنها را می شناسند کمک می کند). تنها چیزی که مرا تحت تأثیر قرار داد شعار بود - Learn by Doing. من شخصاً این فن آوری ها را همانطور که در دانشگاه تحصیل کرده بودم می دانستم اما هنگام انجام این دوره واقعاً آنها را یاد گرفته ام !! و تفاوت وجود دارد. استفاده عملی از دانش بسیار مفید است. کودوس! کار خوب را ادامه دهید :) "." Vreshresh Kamble



این دوره برای چه کسی است:
هرکسی که می خواهد یاد بگیرند کد نویسی کند
هرکسی که می خواهد جریان درآمد جدید ایجاد کند
هر کسی که می خواهد وب سایت ایجاد کند
هرکسی که می خواهد از نظر مالی مستقل شود
هرکسی که می خواهد تجارت خود را شروع کند یا مستقل شود

دوشنبه 18 آذر 1398
بؤلوملر :