به دست آوردن ثروت به راحتی جلوگیری کند.

ما این عقاید را مانند یک چمدان قدیمی و پر از لباس های قدیمی آموزش قانون جذب  با خود حمل می کنیم. راز باز کردن قدرت قانون جذب پول برای این است که بدانید چگونه فکر می کنید تعیین می کند چه چیزی را بدست می آورید.

بنابراین چگونه می توانید عقاید (اغلب ناخودآگاه) خود را درباره پول تغییر دهید؟ اکثر مردم آنچه را که مشاور مالی شخصی Ramit Sethi می خواند "اسکریپت های نامرئی" است. آنها نامرئی هستند زیرا اکثر مردم حتی نمی دانند که آنجا هستند! به عنوان مثال ، ممکن است شما باور داشته باشید که نمی توانید بدون کار 18 ساعت در روز پیش بروید ، و این اعتقاد بر زندگی شما تأثیر می گذارد ، حتی اگر نتوانید آن را به منبع آن برگردانید.

البته همه اسکریپت های نامرئی بد نیستند. اما اگر فیلمنامه منفی دارید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آن را شناسایی کنید و از کجا آمده است. سپس آن را تجزیه و تحلیل کرده و مواردی را شناسایی کنید که ممکن است واقعیت نداشته باشد (برای مثال ، تعداد زیادی از افراد با درآمد منفعلانه که کمتر از 40 ساعت در هفته کار می کنند ، درآمد عالی دارند). سپس آن را با یک اسکریپت قدرتمندتر (و دقیق تر) جایگزین کنید.

 

اراده: چرا اینقدر قانون درمورد علاقه مندان به جذب پول موفق نیستند
چگونه قانون جذب واقعاً کار می کند؟

پاسخ کوتاه این است که افکار مسلط که بیشتر اوقات ذهن شما را اشغال می کنند و با قوی ترین احساسات همراه با ایمان و اعتقاد هستند ، همانهایی هستند که در زندگی خود آشکار خواهید کرد.

اگر فقیر باشید ، و کاملاً از تلاش برای پرداخت اجاره بها و فکر کردن مدام در مورد آن متنفر هستید ، به احتمال زیاد در فقر خواهید ماند. برعکس اگر اطراف خود را چرخانده و خود را با پول فراوان تصور کنید ، مرتباً آنرا تجسم کنید و آن تصویر را با احساس عشق ، هیجان و شادی همراه کنید ، همراه با داشتن ایمان کامل به اینکه این اتفاق خواهد افتاد ، بیشتر از آنکه بدانید چه چیزی را نشان می دهید همراه باشید. با انجام از یک طرف خیلی ساده به نظر می رسد. حقیقت این است که مهار کردن ذهن شما و نظم و انضباط آن سخت ترین کاری است که تاکنون انجام خواهید داد. این همان چیزی است که برای استفاده موفقیت آمیز از قانون جذب پول برای دریافت آنچه می خواهید مورد نیاز است.

 

نکته اصلی آهنربا: ذهن خود را آموزش دهید
وقتی بیشتر افراد به ذهن خود فکر می کنند تصویری از مغز خود را می بینند. مغز ابزاری شگفت انگیز است اما دیدن تصویری از آن به درک چگونگی عملکرد کمک نمی کند. برای استفاده از قانون جذب برای پول ، مهم است که بدانید که این ابزار افسانه در واقع چگونه کار می کند. لحظه ای وقت بگذارید و مقاله قدرت ذهن را بخوانید.
 

دو نیمه از ذهن
یکی از 7 قانون طبیعی از بالا ، قانون جنسیت است. آنچه به آن اشاره دارد ، حقیقتی است که در هر چیز ، از جمله ذهن شما ، می توان جنبه مردانه و همچنین جنبه زنانه یافت. نحوه کار ذهن ما مبتنی بر نحوه کار این دو بخش است. هر دو باید با هماهنگی کار کنند تا شما را به پول تبدیل کنند. به دو نیمه ذهن فکر کنید به عنوان دوقلوهایی که از نظر ماهیت و خصوصیات متفاوت هستند.
 
ذهن زنانه
این قسمت با ذهن ذهنی ، زیر آگاهی ، غیر ارادی و غیرفعال مطابقت دارد. این جایی است که افکار ، ایده ها ، احساسات و احساسات از آنها ناشی می شود. این بخشی از ذهن است که تولید ، تولید و ایجاد می کند. این بخشی است که توانایی تولید "فرزندان" ذهنی را دارد. دارای قدرت عظیم انرژی خلاق است. با این حال ، این بخش از ذهن قبل از شروع ایجاد ذهنی خود به نوعی تحریک نیاز دارد. این محرک فقط می تواند از نیمه دیگر ذهن باشد.
 
ذهن مردانه
عنصر مردانه با قسمت هدفمند ، آگاهانه ، داوطلبانه ، ارادی ، و فعال ذهن مطابقت دارد. این بخشی از ذهن است که دانشکده ذهنی قدرت را کنترل می کند. اینجاست که قطعنامه اصلی ، عزم برای شروع فرایند خلاق سرچشمه می گیرد. هنگامی که بذر فکر در قسمت زنانه ذهن کاشته می شود ، مردانه کنار می ایستد و شاهد خلقت ذهنی است. این به همین روش تولید می شود. دانه نر در تخم ماده کاشته می شود و روند خلاقیت آغاز می شود.

یا به عبارت دیگر: ذهن مردانه (آگاهانه) شما بذر ایده را می آفریند ، و سپس ذهن زنانه (ناخودآگاه) شما تغذیه می کند و تا زمان واقعی شدن آن رشد می کند.

چهارشنبه 20 آذر 1398
بؤلوملر :